حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه در پیامی با تسلیت حادثه غم انگیز منا ؛ جان باختن جمعی از حجاج عزیز ایرانی و غیر ایرانی را در این حادثه تلخ و مرگبار تسلیت گفت.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، متن کامل این پیام به این شرح است :
 
«انا لله و انا الیه راجعون »
 
متاسفانه هم زمان با انجام  اعمال حجاج بیت الله الحرام در سرزمین  منا؛ بی کفایتی آل سعود و مدیریت غلط مدعیان اداره حرمین شریفین، موجب وقوع حادثه ای تلخ و غم انگیز برای زائران بیت الله الحرام و  میهمانان خداوند رحمان، آنهم در روز عید قربان در حرم امن الهی شد، این حادثه مصیبت بار  متاسفانه موجب جان باختن و مجروح شدن شمار کثیری از حجاج بیت الله الحرام و زائران حج ابراهیمی که در حال رمی جمرات و برائت از شیطان لعین و رجیم بودند؛ شد .
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت این فاجعه دردناک به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) ؛ مقام معظم رهبری و خانواده های عزادار و مصیبت دیده و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده های معزا؛ برای مجروحان و آسیب دید گان  هم شفای عاجل و بهبودی  را  از درگاه خداوند تبارک وتعالی خواستارم .
 
بي ترديد همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند؛ دولت سعودی باید ضمن پذیرش مسئولیت ؛ خاطیان و قصورکنندگان این حادثه دردناک را  شناسایی و در اسرع وقت محاکمه نماید.
 
علی محمدی
/2759/